Customer relationship management

CRM for freelancers

Startday har et indbygget simplet CRM System beregnet til dig som freelancer. Du har mulighed for at sætte dine potentielle og nuværende kunder i systemer, så du for eksempel nemmere kan holde styr på hvem du har kontaktet og hvem du skal kontakte senere.

Når man første gang starter som freelancer, kan det være svært at finde nye kunder. Ved at skrive dem ind i et system og have en struktur på det, kan det gøre opgaven nemmere for dig.

Prøv Startday i dag - det er gratis at komme igang, og du behøver ikke skrive noget dankort ind.

Prøv Startday gratis

FREELANCER TIL FREELANCER

Fra en freelancer til en freelancer

Mit navn er Tommy, og jeg har bygget Startday til dig freelanceren. Jeg har været freelancer i flere år og manglede netop et værktøj som Startday, der kunne tage hånd om hele det administrative og tildeles kedelige arbejde omkring min freelance-karriere. Derfor Startday. Hvis du har spørgsmål eller vil følge rejsen, så find mig på Twitter og LinkedIn.

PRISER

Startday er gratis at komme igang med

For at få det til at køre rundt, bliver vi nødt til at tage lidt penge for vores ubegrænset medlemskab.

Gratis

Vi tilbyder en gratis version hvor du kan prøve at komme igang med din freelance karriere.

Du får ubegrænset tidsregistrering, 1 projekt, 1 kunde, 3 fakturaer og ubegrænset adgang til netværket.

Premium for DKK70/month

Når din karriere er oppe at køre og du har brug for flere ubegrænset antal, kan du nemt opgradere til premium

Du får ubegrænset tidsregistrering, ubegrænset projekt, ubegrænset kunde, ubegrænset fakturaer og ubegrænset adgang til netværket.